martes, 22 de enero de 2019

Visitantes publica nou disc "Animales Exóticos"


Dissabte a la nit, l'udol sònic que sortia del "garito" de sota em va treure del llit i posseït per una estranya atracció em vaig dirigir cap a ell. Em vaig trobar amb tres tipus tocant rock'n'roll furiosament, venien de Terol, 400 km de furgoneta per acabar tocant al costat de casa meva.

Érem pocs els privilegiats i ens van guanyar per sempre, portaven 20 anys tocant, gravant discos i donant concerts en multitud d'antres i sales, tant ells sols com obrint per bandes com The Quireboys, només la seva passió desbordada explica que segueixin en això avui en dia davant el panorama tan desolador de l'escena musical, només uns éssers d'un altre planeta són capaços de seguir a la seva i sobre créixer-se davant la indiferència del gran públic i ara tornen amb un altre flamant disc, desafiant la mediocritat que ens envolta, "Animales Exóticos" és el seu nom, així es defineixen Alberto, Rubén i Gustavo, una raça de músics en perill d'extinció però a la qual mai ningú serà capaç de domesticar ni tan sols de polir lleument seus tallants arestes.

VISITANTES en el disc "Animales Exóticos" trobem reunits en 10 temes tot el que fa gran a aquest grup, rock'n'roll estrepitós, hard rock elegantment brut, fins a un power blues dels que et toquen a fons i tot això amanit amb aquestes lletres inconfusibles i que deixen al descobert tota la filosofia de la banda, escopides per aquesta veu sempre al límit de l'estrip, lluitant per deixar-se sentir per sobre de la tempesta sònica.

En fi, què més es pot dir amb paraules, la música és per escoltar-la i per viure-la i en aquest disc hi ha molta vida i molta bona música.


No hay comentarios:

Publicar un comentario