sábado, 18 de septiembre de 2021

Oriol Sabaté ens presenta "Mi Mundo"

"Mi Mundo" és la carta de presentació del meu nou projecte com artista en solitari Oriol Sabaté.

Després de tenir una bona formació musical i haver tingut la oportunitat d’agafar experiència tan en l’àmbit de la música clàssica com en l’àmbit de la música moderna, em decideixo a emprendre la meva carrera en solitari com a cantautor pop.

L’objectiu que tinc com a artista és aconseguir que els temes que jo composo, on reflexo els sentiments i inquietuds meus i de la meva gent propera, puguin servir per a que altres persones se sentin identificades, i per tant, aconseguir que els meus temes siguin el màxim de propers possibles a tothom.

"Mi Mundo"  és el single amb el qual enceto el meu projecte. La cançó parla d’una situació amorosa d’una persona que està enamorada d’una altra però que no és correspost; cansat de les circumstàncies decideix superar-ho i seguir endavant ella sola. El missatge de la cançó és aprendre a ser feliç amb un mateix i a trencar amb la dependència emocional a una tercera persona, que tanta gent pateix actualment.

El camí fins a aconseguir treure el tema ha estat llarg i hi ha participat un gran equip tècnic que he anat consolidant durant els darrers mesos. Tot i així és ara quan comença el vertader camí de “picar pedra” per treure nous temes i aconseguir el màxim de visibilitat del seu projecte.

Té el Títol Grau Professional de Música, Conservatori de Música de Sabadell (Intruments: Percussió i Guitarra) 2014-2020 i és Ex Fundador i exmembre de Va K’Xuta i ex membre del grup Skandol (2016-2020). Músic d’espectacles musicals Quedem, si ens deixen, Tarzan i El Secret del Volcà (2021), Titular Banda de Música de Sabadell i anteriorment membre de diferents orquestres Jove Orquestra Simfònica de Barcelona , Jove Orquestra Filharmònica de Catalunya i Jove Orquestra Simfònica del Vallès. (2017-2019)

No hay comentarios:

Publicar un comentario