lunes, 27 de octubre de 2014

Entrevistem a Mista-T de Chalice Sound System


1. Com et vas iniciar en el món de la música i quina es o era la teva motivació?
Em vaig iniciar posant música a un bar a la Vall d'Aran i amb els companys, quan tenia uns 15 o 16 anys... la motivació no ha canviat i espero que no ho faci mai, estic en la musica per amor y satisfacció.
2. Com es crear el projecte “Chalice Sound”? Com ha evolucionat?
El Chalice Sound va començar en l'any 2000, quan jo vivia a Toulouse, França. Més tard, vaig arribar a Madrid per raons profesionals (no musicals) i vaig conèixer a Sato, el meu company a la Sound desde fa ya deu anys. Molts son els Dj's, Mc's, o cantants que han traballat amb nosaltres. Ja sigui en un show en directe o amb les nostres propies produccions com Infini-T music / Okoumé Studios.

3. En quins projectes has col.laborat i col.labores? Quines facilitats has tingut per gravar i promocionar els discs?
Molts son els projectes on estem implicats, ja sigui gravant a Okoumé Studios amb nous projectes com es el cas de la Forward Ever Band amb qui hem publicat un nou tema de Burning Spectacular o una instrumental que apareix ja en el nou àlbum de Morodo. O amb Burnin'TV, un projecte de Televisió online (Youtube) que informa del món del Reggae a Espanya. Però també estem treballant amb cantants com Yeyo Peréz, "Old School is Cool" es diu la seva mixtape feta amb nosaltres, també de descarrega gratuita a la nostra pagina web: www.chalicesound.com Allà podeu veure tots el projectes en els que hem estat i estarem implicats. Facilitats? Ninguna, tot el que tenim ho em aconseguit nosaltres mateixos, i lluitem per la promoció i la defensa del Reggae tots els dies de l'any.

4. Com et veus dintre del panorama de la música catalana i com veus el panorama?
Ho veig molt bé, artistes Catalans hi ha mes i mes cada dia, al menys dintre del Reggae i el Rap nacional, que es el que jo conec be. Cada vegada es veu més gent que li agrada aquesta música i artistes que la promocionen! A mi, personalment m'agradaria tornar mes sovint al país per tocar la meva musica, ja he estat molts cops a les quatre províncies catalanes, però si pogués ser cada dia, seria millor!!!

5. Com definiries la teva música?
Independent, inspiradora i reivindicativa 

6. Com us plantegeu la nova gira o el que queda de l’any?
Ara mateix ens toca promoció, intentar arribar el més lluny possible amb la nostra "Gran Reserva", així doncs, no volem altre cosa que fer shows, entrevistes y començar el 2015 de la millor manera possible.

7. Quin ha sigut el teu millor concert com a músic i espectador?
Gran pregunta, com a espectador la primera gira de Capleton & David House Crew per Europa (els vaig veure a França), l'últim concert de Culture amb Joseph Hill a Madrid o el de Desmod Decker... ni ha tants concerts mítics que m'apareixen a la memoria... Però els ultims anys he vist coses molt grans com Damian Marley & Nas... Com a music no sabria dir-ho, afortunadament tots els anys tenim festivals importants o clubs on la festa es memorable.

8. Quines són les teves influencies musicals?
Tot tipus de musica negra, sempre he escoltat musica des de que era molt petit, ja feia els meus "best of" amb les cintes de K7, Stevie Wonder, Burning Spear,  I AM, Toots & The Maytals, Raggasonic, per dir solament alguns noms

9. Quina es la teva última descoberta musical emergent?
Artistes catalans com Jah Nattoh, o residents a catalunya com Sr. Wilson son altament recomenats!!!!! A un punt de vista general i parlant d'artistes actuals, m'agrada molt escoltar el que fa Addis Pablo.

10. Un lloc on t’agradaria tocar?
A la platja ideal, un paradís, si pogués estaria sempre posant musiqueta a la vora del mar, sol i bones vibracions 




No hay comentarios:

Publicar un comentario