martes, 11 de febrero de 2020

Entrevistem a Alba Pérez


1. Com et vas iniciar en el món de la música i quina es o era la teva motivació?
Doncs des de ben petita sempre m’ha agradat cantar, a tot arreu i a totes hores, de fet, això no ha canviat pas. M’hi vaig posar més en serio quan vaig començar el batxillerat escènic,  buscava algun company que volgués acompanyar-me i organitzàvem bolos.

2. Com es crear el projecte “Alba Pérez”  i com ha evolucionat?
Realment mai hi ha hagut un projecte, això d’organitzar bolos i posar-me a cantar no era res més que la necessitat de fugir i evadir-me de la resta del món. Tot i això, crec profundament que aquesta necessitat pot convertir-se en un projecte.

 3. Quins mitjans i ajudes has tingut per promocionar-te?
He tingut la sort d’anar coneixent a gent meravellosa sempre disposada a ajudar. Des de l’Albert Lax, Derry Below i un llarg etc.  a en Miqui Puig.

4. Amb quins 5 adjectius definiries el teu projecte?
Més que el meu projecte, definiria la meva manera de cantar com a verdadera, profunda, especial, dolça i personal.

5. Com et  veus dintre del panorama de la música catalana? Com veus el panorama a la teva comarca?
Doncs, de moment,  petitona però amb moltes ganes de créixer i evolucionar. Hi ha grups molt potents d’estils molt diversos com Hystory Band, Crazy Rockets, Albert  Lax, Kunde Brand...

6. Com definiries la teva música?
Tot i que, sempre m’ha agradat escriure, encara veig molt personal i íntim el fet de compartir les meves cançons. De moment,  públicament em dedico a fer  versions. Quan arribi el moment d’obrir-me en aquest  aspecte ho faré encantada.

7. Com et planteges els propers concerts? On seran?
El proper concert és el 15 de Febrer  al Teatre cívic de Sant Feliu de Codines. Aquest concert me’l plantejo amb moltes ganes i crec que serà molt especial.

8. Quin ha sigut el teu millor concert com a músic i espectador?
El millor concert de la meva vida va ser un concert privat que van organitzar uns amics per la Laura que, en aquell moment  patia un càncer. Va ser molt emotiu tot plegat.

9. Quines són les teves influencies musicals?
M’inspira moltíssim la sensibilitat obscura de Bon Iver i les lletres de la cantautora Babi.

10. Un lloc on t’agradaria tocar?
Des dels carrers de Londres a un lloc de la talla del Palau Sant Jordi. Seria BRUTAL.

11. Que aconsellaries a un grup emergent?
Currar-s’ho molt i disfrutar del procés.

12. Què és el que t’apassiona de la música?
El que em fa sentir la música va més enllà de qualsevol sentiment comú. És una barreja d’emocions molt gran. Cantar em fa la persona més feliç del món i em fa sentir molt afortunada de poder gaudir-ho tant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario