sábado, 10 de abril de 2021

Eudald Palma ens presenta el EP "Cavaller erra(n)t"


Eudald Palma va començar en el món artístic com a escriptor, dissenyador, pintor i il.lustrador (graduat a EARTVIC i a ESDI Llotja de Barcelona) arribant a publicar llibres per editorials i projectes amb agències de publicitat en l'àmbit nacional i internacional. Tot i això la meva altra gran passió sempre ha estat la música. Així que fa uns anys vaig adquirir la meva primera guitarra acústica i a iniciar classes de guitarra i cant (amb professors particulars) per aprendre a compondre cançons amb lletres i temes propis. El 2018 vaig començar a fer concerts amb acústic tocant cançons del meu primer projecte en solitari sense arribar-lo a enregistrar i aquest any 2020 he estat treballant en el meu segon projecte, un EP de 5 cançons que porta per títol "Cavaller erra(n)t"

"Cavaller erra(n)t" és un EP de 5 cançons que parlen de les situacions que ens trobem fent camí a la vida i dels errors, les males experiències i aprenentatges, amb un to filosòfic i reflexiu però afrontant-los amb ocurrència. El títol està inspirat en la figura medieval del que s'anomenava cavaller errant i que el definia com el qui anava a córrer món i cercar aventures però donant-li un altre sentit amb el fet de jugar extraient la lletra N i representar la part dels errors quedant com a "Cavaller erra(n)t". L'estil musical del projecte és molt eclèctic, ja que m'agrada trobar el que per a mi em transmet més per explicar cada cançó. Va des de el Pop-Rock, el Pop-Folk, Havanera, Rumba i Funky.

El primer senzill i videoclip "Estrany a la deriva" es publicar el passat dissabte 13 de Març i el disc EP es publicar el passat 26 de Març.

No hay comentarios:

Publicar un comentario