domingo, 1 de octubre de 2023

Els australians Dope Lemon ens presenten el disc "Kimosabè"

Un dels artistes independents més cèlebrats de l'escena autraliana, DOPE LEMON, acaba de presentar el seu despreocupat quart disc, Kimosabè (produït pel mateix artista). És el primer àlbum de DOPE LEMON que mostra a la portada el rostre d'Angus Stone, cara darrere del projecte.

Kimosabè és un univers diví i obert, amb paisatges sonors eteris i hipnotitzants que transcendeixen l'status quo. Liderat per l'encantadora veu sedant d'Angus, el disc compta amb arranjaments impecables, tornades de somni i onades de guitarres banyades pel sol que suren sense esforç a l'horitzó. Un baix carismàtic i punxant guia a l'oient mentre la càlida percussió apaivaga els sentits amb alegre tranquil·litat


Sobre "Kimosabè" Angus Stone diu:

Aquest disc és tot allò que és jo. En el passat, el treball artístic ha estat anònim, en certa manera, perquè estava intentant explorar aquests estils, i tenir aquest escut davant meu era bonic. Jo podia escapolir-me a les ombres i no tenir un públic públic jutjant la persona darrere del projecte. En aquest disc, vaig tenir moments de claredat reflexionant sobre la meva infància, i vaig poder ser capaç de veure on vull estar en el futur. Així que posar-me a la portada em va semblar el correcte.

Kimosabè llisca a través dels gèneres, des de l'indie-rock fins als passejos d'infusió psicodèlica, però sempre amb la composició resplendent d'Angus al centre. Després de dos àlbums espectaculars i desbordants cançó a cançó, Kimosabè es retreu conscientment: això és música densa que sacia ràpidament l'ànima. Inspirat en la força de l'indie rock dels 90, com Weezer, així com al surf rock clàssic i fins i tot en instrumentistes del hip-hop com Madlib, és un àlbum per als dies càlids que s'allarguen fins a les humides nits estrellades.

No hay comentarios:

Publicar un comentario