domingo, 28 de junio de 2026

Pols Viva ens presenta "Això selva"

...POLS VIVA... són una banda construida al voltant del Marcel Puig (music, poeta, actor)

I crec que POLS VIVA es va anar formant poc a poc al seu cos durant els seus anys d’adolescencia i primera joventut. Sempre tenia la llibreta a la mà, i els poemes es van anar convertitnt en cançons. Després de deixar les bandes amb les que havia tocat (ALL INDIANS NO CHIEF, SID’S SEED) es tanca al seu estudi casolà ple de fulles seques i aprofundeix en la saba que corre pel seu cos. I POLS VIVA treu un primer disc produit pel geni del Victor Valiente...

Encara que tingui nom de recopilatori, el disc fa referència a què vol dir ser bo, ser el millor en alguna cosa. El primer cançoner de poemes musicats. Varietat d'estils, instruments i emocions. Pop tradicional amb influències lisèrgiques i folclòriques. Viatges i preguntes sense resposta. blablabla...

El bo i el millor No hi ha moltes paraules. S’ha d’escoltar. Són talls més ballables,

alguns. Tots amb lletres des del cor i ritmes relativament senzills. Un Vals oda a l’amistat. El record d’un que ha volgut marxar de viatge. Una mica d’abraçar amb força el misteri i ganes de

veure passar els dies amb alegria

 Això és tot el que queda de la meva selva?

Els directes...

Ens ho passem molt bé tocant i amb la incorporació de la Tanit amb les segones veus i el teclat s’alegra tot l’espectacle. Jo m’emociono, pateixo, exploto d’alegria a cada espectacle i ho vull repetir, repetir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario