viernes, 21 de septiembre de 2018

Paula Grande presenta nou disc "Sóc"




"Sóc"(U98 Music, 2018) de PAULA GRANDE és un disc format per 11 cançons compartides, escrites en forma de raps i de melodies, en català i en castellà,  Un disc que sona a jazz estimant-se amb el hip hop i el pop. Declaracions d'intencions en forma de cançons que volen fer pensar i volen fer volar.
"Cançons que parlen de qui sóc jo, dels meus ideals. Parlen de l'amor i els amors que he viscut.
Dels desitjos. Rebel·len el meu ésser de la manera més honesta que he pogut deixar anar. Al cap i a la fi, sóc la meva gent, les meves experiències, el meu cos, la meva ment, la meva ànima, simplement... SóC."
Amb 29 anys de vida, viatja per primera vegada al lloc d'on ve el seu pare: Veneçuela. Connexions. I neix el desig de gravar SóC. Repren algunes cançons que havia escrit quan estava tan perduda. I d'altres per trobar-se. I jams, i trobades, i escriure i aprendre i seguir. I estimar.
Produït per Kquimi Saigi i Arnau Figueres, gravat per Jaume Figueres , Jan Valls (Estudis Ground) i Arnau Figueres (Nuage), mesclat per Arnau Figueres, masteritzat per Mario G. Alberni (Kadifonia), fotografia: Eloy Maristany i disseny i edició llibret: Ahyvin Bruno

No hay comentarios:

Publicar un comentario