viernes, 12 de octubre de 2018

Entrevistem a Mon Feijóo

Mon Feijóo, es“musicompositante” nací en Ourense, vivo en Barcelona pero me gusta
pensar que soy ciudadana del mundo, fusiono varios estilos que van desde el rock al funk
pasando por otras rarezas.
Discografía: "No quiero ser reina", "Mi primer pan". Actualmente estoy grabando mi
tercer trabajo “De peces y culebras”


1. Com et vas iniciar en el món de la música i quina és o era la teva motivació?
De petita ja m'agradava cantar però podriem dir que vaig començar a experimentar el món
musical cantant en karaokes.
La meva motivació és la necessitat de treure el que tinc dins i compartir-ho amb els de més.

2. Com es crear el projecte “Mon Feijóo”? i com ha anat evolucionant al llarg del
temps?
El meu projecte va començar per la necesitat d'expresar-me i ha anat evolucionant més en
continent que en contingut. Continuo sent la mateixa persona amb els mateixos sentiments
que abans però amb més eines per a treballar la meva música.

3. Quins mitjans, col.laboradors has tingut per gravar i promociar la teva música?
Col·laboradors, per sort, n'he tingut varis als dos primers discs, grans músics i magnífiques
persones que han posat el seu gra de sorra a les meves composicions (Kyke Serrano, Aarón
López, Jordi Portet, King, Santi Manresa, Edmon Bosh... entre d'altres). Per a gravar “No
quiero ser reina” vaig comptar amb la magnífica ajuda d'una beca de 5 dies d'estudi que em
va otorgar la Casa de la Música. Per a temes promocionals m'han recolçat molt a varies
emisores de ràdio i TV (Ràdio Sant Boi, Cornellà, El Prat, tv Hospitalet, ETV... entre d'altres)

4. Amb quins 5 adjectius definiries el teu projecte?
Sincera, sensible, visceral, triste i alegre

5. Com et veus dintre del panorama de la música catalana?
No em veig gaire... la veritat. El panorama de la música catalana està massa dirigit als
músics que canten en català i no es el meu cas. Tot i que, fa un temps que tinc un tema
cantat en aquesta llengua.

6. Com definiries la teva música?
Música per a escoltar

7. Com us plantegeu els propers concerts? Quins son?
Me'ls plantejo com tots els altres, gaudir el màxim amb la música i el públic. Tracatar
d'arribar al cor de la gent que, moltes vegades, se sent identificat amb les meves lletres i
deixar una mica de mí i emportar-me una mica dels altres amb mí.
eventos de OCTUBRE / 2018
Toda la información en: bit.ly/calendarmon o http://www.monfeijoo.com/agenda/
03 / 21:00: Micro abierto Lennon’s, Hospitalet Ll.
06 /10:00: X Gala Artes Marciales con Aarón López en Polideportivo de Bellvitge, Hospitalet
Ll.
07 / 12:00: Vermut musical El viejo piano, Hospiatet Ll.
26 / 20:00: Vins i Divins El Masnou

8. Quin ha sigut el teu millor concert com a músic i espectador?
Com a músic crec que va ser un a Villa Azucena, a Puigcerdà. Hi van venir 6 persones de
públic i vam estar xerrant entre cançó i cançó de les lletres, la vida i experiències, i de les
sensacions que els hi aportaven les meves cançons. Va ser molt maco. Un repertori d'una
hora i poc va convertir-se en un concerte de gaire bé 3... Una gran experiència.

9. Quines són les teves influencies musicals?
Tot m'influencia... des d'El último de la fila fins Iron Maiden passant pels els ocells que
canten pels carrers... tot és música.

10. Quina es la teva última descoberta musical emergent?
Te'n diré dues: Salva Criado amb una presència escénica, una veu i una força descomunal, i
Sandra Bautista amb molta tendreça i una calidesa. Magnífics i maravellosos els dos.

11. Un lloc on t’agradaria tocar?
Als mítics locals de diferents ciutats (Fizz y Mediterràneo de Barna, La Fídula, El Buho Real,
Libertad 8 de Madrid, tornar a La Fada Ignorant d'Andorra)

12. Que aconsellaries a un grup emergent que comença ara amb el seu projecte musical?
Que sigui feliç fent música sense esperar l'éxit.

13. Què és el que t'apassiona de la música?
La capacitat que té de transportar-te a un lloc o moment de la teva vida i com pot treure't
un somriure o trencar-te en mil pedaços el cor.


No hay comentarios:

Publicar un comentario