domingo, 20 de mayo de 2018

Entrevistem Júlia Moumen

Júlia Moumen (24 d’agost 1998) és una cantant catalana amb un estil molt senzill i personal. Tot el que ha après en relació a la guitarra i el piano, ha estat de forma totalment autodidacta. En quant a la veu, ha fet 4 anys de classes de cant amb la cantant catalana Gemma Humet. 
Destaca per un llarg recorregut com a cantant a Youtube on publica covers i versions de cançons conegudes. A més, ha participat a l’última edició de La Voz formant part de l’equip de’n Manuel Carrasco. 
Actualment, gràcies a l’ajuda del seu coach (Manuel Carrasco) i el productor musical Pablo Cebrian, està a punt de treure un nou single amb un company del programa (La Voz).


1. Com et vas iniciar en el món de la música i quina es o era la teva motivació?
Vaig iniciar al món de la música l’any 2012 quan, per presentar-me a un concurs català (Teenstar), vaig haver de penjar un vídeo a Youtube. En aquell moment la meva motivació era, simplement, cantar. No cantava amb cap altra objectiu que no fos gaudir de la música. Tot i que al final el concurs no va acabar en res, em va ajudar a iniciar-me en tot el món de Youtube.

2. Com es crear el projecte “Júlia Moumen”? Com ha anat evolucionant al llarg del temps?
El projecte va començar de forma totalment inesperada a partir del concurs i, tot i que al final aquest no va arribar res, em va empènyer a començar una etapa a Youtube que realment, al llarg del temps m’ha ajudat a millorar com a músic i sobretot a no perdre les ganes de seguir aprenent i lluitant. 

3. Quins mitjans, col.laboradors heu tingut per promocionau-te?
Crec que el mitjà més constant que he tingut per poder promocionar-me ha estat Youtube, ja que durant 4 anys ha sigut una via per apropar-me als oients. De forma més recent, i a gran escala, el major mitjà de promoció en el que he participat ha estat el programa "La Voz".

4. Com et veus  dintre del panorama de la música catalana? 
Doncs la veritat és que em veig com qualsevol catalana que té un somni i treballa moltíssim per poder fer el que més li agrada.

5. Com definiríeu la teva música?
La meva música té un toc senzill, sempre amb una o dues guitarres, i molt personal. M’agrada transmetre i que la gent pugui empatitzar amb el que estic cantant. 

6. Com us plantegeu els propers concerts? Quins son? Que podrem trobar en el concert del Comanou Bar de Terrassa?
L'únic concert que tinc previst de moment és el del proper dia 25 de Maig al Comanou Bar i la veritat és que, per tota la gent que hagi assistit a algun concert meu, es trobaran amb moltes novetats i versions que mai han escoltat. Alhora també hi haurà convidats molt especials, com un company meu de La Voz (Adrián López), així que en tinc moltíssimes ganes.


7. Quin ha sigut el teu millor concert com a músic i espectador? 
Com a músic el millor concert va ser quan vaig poder tocar al WiZink Center de Madrid acompanyada de moltíssims Youtubers més. Va ser una actuació molt breu, però també una experiència increible. I com a expectadora, una de les persones que més he gaudit en directe ha estat en Pablo López. 

8. Quines són les teves influencies musicals? 
Ed Sheeran és un cantant que m'inspira moltíssim, igual que Adele o Shawn Mendes. Són estils que em representen i un exemple del que m'agradaria poder arribar a fer.

9. Quina es la teva última descoberta musical emergent?
L'última descoberta musical ha estat una noia, Jordan Boyd. M'agrada molt perquè té una personalitat increíble i un estil totalment propi.

10. Un lloc on t'agradaria tocar?
Sempre dic que no tinc un lloc concret on m'agradaria tocar. M'encantaria poder pujar al màxim d'escenaris possibles, és igual on sigui. 

11. Que aconsellaries a un grup emergent que comença ara amb el seu projecte musical?
Que mai deixi de tenir constància i que sempre recordi el motiu pel qual està treballant tant!

12. Què és el que t'apassiona de la música?
La capacitat que té de transmetre i el que em fa sentir quan puges a sobre d’un escenari. 

13. Creus que la música amanseix les feres?
I tant, de fet crec que la música és capaç d’amansar a tot el qui tingui contacte amb aquesta. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario