sábado, 27 de abril de 2019

SALVA RACERO presenta el seu primer EP en solitari! #VAIG



El primer EP en solitari de SALVA RACERO, 'Vaig' (Satelite K) que consta de 4 cançons, una previa del seu primer disc que veurà la llum durant la tardor del 2019. 
Aquest nou treball només estarà disponible a les plataformes de venda digital i en streaming només els singles que estiguin sonant a les radios. 
Salva Racero inicia el seu camí propi després d'estar durant 10 anys al capdavant de Lax'n'busto. 
"Vaig", el projecte musical de Salva Racero és, en essència, un himne a la vida des del jo més íntim i proper. Compost per quatre cançons que ens presenten un jo optimista i emprenedor esdevé tota una declaració d’intencions des del positivisme més sincer. Vaig és el fruit de mirar-se al mirall, redescobrir-s'hi i encetar un nou camí tot endinsant-se en un nou univers musical i musicat. Des dels records del millor passat, passant per l'"Així vull viure" el present, viatja amb la virginitat i la nuesa de saber-se nòmada per explorar noves sensacions, noves cultures i nous horitzons. 
Gràcies a la presa de consciència del propi jo —entusiasme vital que proporciona ordenar el caos— ens estén la mà per viatjar plegats amb un somriure als llavis. 
Preludi d'un disc prometedor produït pel mestre Xasqui Ten (Ten Productions), Vaig uneix i reforça el vincle d'un tàndem d'amics que està vivint una segona joventut i que aposten per una producció d'abast internacional, que veurà la llum en la seva totalitat la propera tardor. Un treball delicat que es pren el seu temps i que es cuina a foc lent per servir un directe potent, enèrgic, sincer i proper. 
Vaig és, doncs, la invitació a fer camí plegats i viure la vida amb optimisme, empesos per una mateixa energia que ens fa vibrar. Som-hi!!

CANÇONS INCLOSES A l'EP "VAIG" 
VAIG
MÚSICA (Harmonia + melodia) Xasqui Ten
LLETRA: Salva Racero

IMMORTALS
MÚSICA (Harmonia + melodia) Xasqui Ten
LLETRA: Salva Racero

AIXÍ VULL VIURE
MÚSICA (harmonia): Jordi Martínez 
MELODIA I LLETRA: Salva Racero
                             
NÒMADES: 
MÚSICA i LLETRA: Salva Racero 
                    
ARRANJAMENTS + PRODUCCIÓ: Xasqui Ten (Ten Productions)
MÀSTERING: CATMASTERING Juanjo Muñoz
CORRECCIONS LITERARIES: Lídia Coll

Després d'haver sigut el cantant de Lax'n'busto durant 10 anys, Salva Racero comença la seva carrera en solitari i ho fa de la mà d'un dels productors més reconeguts de tot l'estat: Xasqui TEN, qui ha treballat amb la producció d'artistes artistes de la talla de David Bisbal, Santana, Shakira o Brian Cross entre d'altres i que és el responsable musical de diferents fenòmens televisius com OT, o Tu Cara me suena. La combinació de Xasqui TEN amb Salva Racero ha creat una sonoritat nova, però clàssica; amb ingredients dolços però amb un punt de sal.
Salva Racero, a banda d’haver estat durant 10 anys al capdavant de Lax'n'Busto, amb qui va enregistrar 8 discos, també  ha participat en diferents musicals com "Mar i Cel" de Dagoll Dagom, o el NotreDame de París entre d'altres.
Salva Racero no comença de zero, té a darrere un públic que l'espera, el mateix públic que l'ha vist en directe actuant davant de milers de persones en els seus espectacles i projectes. Ara, que comença la seva carrera en solitari, és quan estarà més acompanyat que mai. Som-hi! 
Nosaltres diem: "Jo hi #vaig". Veniu?

No hay comentarios:

Publicar un comentario