viernes, 21 de enero de 2022

El nou album de Lustrad (Lauren Stradmann) Winds Of Freedom

Lustrad és el primer projecte “cantat” del compositor i productor musical Lauren Stradmann. Els seus treballs anteriors són de temàtica instrumental.

Lauren Stradmann és un músic professional amb una àmplia experiència en sessions de bateria i percussió. Ha treballat per a artistes i grups, nacionals i internacionals, com Lou Marini (The Blues Brothers fundador), Kirk Fletcher, Tom Browne, La Guardia, Raphael, Red House, Tennesse, Susan Santos i molts més.

“Els meus començaments a la música es remunten a l'any 89, amb la guitarra. El 91, amb 13 anys em vaig decidir per la bateria. A les 14 vaig gravar i vaig produir la meva primera maqueta, vaig compondre les meves primeres cançons i als 15 ja feia programacions Midi.”

En aquests més de 25 anys he tingut l'oportunitat de recórrer gran part de la geografia mundial i actuar en llocs emblemàtics com el Madison Square Garden de N. York o el teatre del Kremlim de Moscou, entre d'altres...

Lustrad, Alter Ego de Lauren Stradmann, és el resultat d'un bagatge musical aconseguit durant més de 30 anys de carrera. El resum de totes les influències recopilades al llarg d'una vida cosmopolita, nodrida d'emocions i sensacions adquirides pel pas del temps, tot al servei de la cançó.

Els temes que componen Winds Of Freedom són reflexions personals amb un matís metafísic i transpersonal. La clau a l'autoalliberament.

Amb un marcat estil d'Americana Music, el madrileny cita com a influències a formacions i artistes de la talla de The Eagles, Eric Clapton, Bonnie Raitt, Paul McArtney, Paul Carrack, per la seva senzillesa i l'emotivitat a la seva música.

Winds Of Freedom, inclou una versió molt personal de Imagine, mítica cançó de John Lennon. L?artista ha volgut proclamar un missatge de suport entre la humanitat sense obviar l?àmbit emocional a través d?un canvi en el ritme i l'harmonia d'aquesta cançó.

El nou album de Lustrad (Lauren Stradmann) Winds Of Freedom, ha estat totalment acte-produït. Compost, gravat, barrejat i masteritzat pel mateix artista. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario