jueves, 6 de mayo de 2021

Sucedáneo Humano ens presenta "Sindrome de Procusto"

 

Sucedáneo Humano ens presenta "Sindrome de Procusto"

Gravat en confinament entre León, Los Angeles i Barcelona, ​​2020

- Jaime Viejo: portada, cors, guitarra elèctrica i ninot.

 - Bernat Sánchez: coses, tecles i percussió.

- Héctor Pernía: música, lletra, guitarres acústiques i veu.

- Producció per La palmera del Carmel. Barcelona

- Màstering succedani SUCEDÁNEO HUMANO ES TU DIOS . León

Aquest disc és transgressió, ràbia i desamor a tots els nivells, social, laboral i familiar, intentant també plasmar el temps present i el meu pertinença a León.

Són 8 cançons en castellà, crec més proper a l'Folk i menys fusió com passa en els meus anteriors treballs, gravades en confinament amb molt pocs mitjans. Disponible en Bandcamp, no hi haurà format físic fins a no esgotar el primer disc, només està disponible format vinil a la seva WEB i serà mateix format.

El modus operant per gravar ha estat el mateix que últimament vinc realitzant, gravo les cançons a casa meva, acústiques, veus, algun arranjament ..., després les envio al meu estimat Jaume Vell, lleons però resident a Los Angeles, que aquesta vegada gravar alguna guitarra elèctrica i cors, ..., i finalment les envio a mi no menys volgut Bernat Sánchez que les dóna l'últim toc, després en el seu estudi La palmera de Carmel (Barcelona) les barreja i produeix .... per últim les va masteritzar jo mateix a casa meva. Estic molt agraït a Jaume i Bernat per no creure en el talent i donar abrigall a les cançons, crec que estan assolides i estic molt orgullós del resultat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario