lunes, 5 de noviembre de 2018

Shica & Gutman presenten el seu nou treball



"Recordo perfectament la primera vegada que vaig veure a Didi. Va ser en un concert de Drexler. Jorge li havia convidat a tocar-se un parell de temes amb la melòdica. Del primer tema que van tocar, no me'n recordo, però van acabar improvisant sobre el "Volando Voy, de Kiko Veneno i, vaig flipar. Em van impactar el seu llenguatge i la seva forma de pensar la música, tot i la petitesa de l'instrument. Aquell dia Didi i jo no parlem, ni l'endemà, ni tan sols ho vam fer l'any següent. Però va ser en aquest precís moment, quan vaig saber que alguna vegada faríem un projecte junts. Un temps després, vam començar a coincidir en les nits del Cafè Berlín. Jo obria amb “Pequeñas Infidelidades” un espectacle cabareter que em va donar moltes, moltes alegries i ell les tancava amb els seus DJ Sets. Però va haver de passar una mica més de temps fins que vam començar a ajuntar-nos per treballar.
Al principi, componíem per compondre, sense cap tipus d'expectativa, només per veure què passava, per veure què trobàvem. Vam compondre un, dos, tres temes i al sisè va ser quan ens preguntem: ¿Escolta, no creus que hauríem de fer un disc junts? I així ha estat, i aquí estem, amb Shica & Gutman acabat de sortir del forn".

I encara que bé podria ser, Shica & Gutman, no és el títol d'una nova sèrie de detectius. És el nom d'aquest nou projecte musical. És el territori comú conquerit durant un any i escaig de treball junts. Sota el meu punt de vista, sona una mica a tot el que he anat fent des que vaig començar a cantar i també a tot el contrari.
Les lletres parlen de dones valentes, de vida nova, de caigudes amb les que un aprèn, d'amor inesperat, de llums i foscors, de ganes de viure, de ganes de ballar ...
Shica & Gutman ha estat gravat en MG estudis, a Madrid. Ha estat produït per Didi Gutman i ha estat mesclat i masteritzat per Carlos Imperatori a Miami.


No hay comentarios:

Publicar un comentario