viernes, 23 de agosto de 2019

Entrevistem a Elena Alfaro


1. Com et vas iniciar en el món de la música i quina es o era la teva motivació?
Durant tota la vida he sentit molta passió per la musica , sempre cantava a la habitació posant als meus artistes preferits i als karaokes. Ja escrivia cosetes que s’han convertit en cançons amb els anys. Als 11 anys em van regalar la meva primera guitarra i diguessim que així em vaig iniciar... 
La motivació sempre has estat de fer música i gaudir-la  i amb el somni de que algun dia sigui la meva feina...

2. Com es crear el projecte “Elena Alfaro” i com ha anat evolucionant al llarg del temps?
 Bueno he estat buscant classes , grups amb qui tocar i llocs on fer concerts. Amb els anys he anat adquirint coneixements, fent concerts de final de curs de guitarra, mes recentment fent concerts de versions fins a l’actualitat que he aconseguit composar les meves primeres cançons i ara anar presentant-les en concerts acústics.

3. Quins grups i projectes has tingut anteriorment?
Bàsicament anar fent aquests concerts en solitari...

4. Quins mitjans, col•laboradors has tingut per gravar i promociar els teva música?
Espai Àgora Sabadell, CMS (coordinadora de musics a Sabadell) Diari de Sabadell, Ràdio Sabadell,...

5. Com veus el panorama de la música catalana? 
Jo crec que la cosa va força bé, cada dia hi han més musics catalans fent musica i sonant  a les primeres emissores de radio ,de televisió, d’internet, i a mes amb molta varietat d’estils...

6. Com definiries la teva música?
Jo crec que variada en quant a ritmes i temàtica, molt personal... 

7. Com us plantegeu el propers concerts? Quins seran? 
Doncs estarem aquest dissabte 24 d’agost a les 22h al Futbol Golf aqui a Ullastrell i el següent será el dia 7 de setembre a L’Eix Maciá de Sabadell amb la CMS (coordinadora de músics de Sabadell) a les barraques de la Festa Major  de Sabadell d’aquest 2019. La meva actuació serà a partir de les 22h. (també estarem a la barra per si voleu prendre alguna cosa).

8. Quin ha sigut el teu millor concert com a músic i espectador? 
Un que vam fer uns quants grups de la CMS fa uns 2 mesos a la plaça Dr.Robert de Sabadell en el nostre Dia de la Musica .

9. Quines són les teves influencies musicals? 
Sergio Dalma, Rosana, David Civera, Manuel Carrasco, Backstreet Boys, One Direction, Alejandro Sanz,...Molts!!!

10. Quina es la teva última descoberta musical emergent?
Alfred Garcia

11. Un lloc on t’agradaria tocar?
Al Parc Catalunya a Sabadell.

12. Que aconsellaries a un grup emergent que comença ara amb el seu projecte musical?
Que alló que faci ho faci tenint en compte el que li surt de dins...que siguin ells mateixos!

13. Què és el que us  apassiona de la música?
Buffff, tantes coses..., sobretot allò que ens fa sentir i viure, es màgic on pot arribar!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario